insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Förövrigt...

... så är jag hyffsat less på det mesta.

På skolan
På jobbet
På mig
På Holger
På alla
På inget
På vädret

Men det gör inget för snart så borde det ju vända. Har just redovisat mitt webbdesign projekt. Detär inte så värst avancerat men j*klar vad snyggt det blev :D
Efter skolan drar jag upp till nyckelgården för party party. Men jag börjar tidigt i morgon så det blir absolut inte länge och sen så ska jag även med mamma och handla så. Då blir det ännu kortare eller iaf uppstyckat i två omgångar.

Daniel fick förresten jobbet på Malta :) Grattis!

På onsdag tar jag studenten, på onsdag tar jag studenten, på onsdag tar jag studeeeeenteeen. Fy fan vad jag e nöjd :D Haha
På onsdag är jag klar med dethär förbannade året, så j*vla nice. Är total nöjd.
På kvällen är det fest för heeela slanten.
På fredagen är det maskerad fest med carro så det blir en hel helg. Det ska bli så kul.

Over and out! Scream and shout!

<$BlogItemCommentCount> Comments:

  • At 4:50 fm, Anonymous Anonym said…

    I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
    »

     

Skicka en kommentar

<< Home