insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Toooooniiiiiight, i'll celebrate my looooooove for yoooou...


... eller hur det nu var :)
Ikväll blir det gryyymt mycket partaj, är dunder peppad och jäkligt nervös dessutom. Kan bli en dålig kombination med mängden alkohol som jag har med mig. haha

Åker till Norsjö om några timmar med Fredrik och Jens, i Bolia ska vi plocka upp Daniel och sen mot los party place :D

Varför jag är nervös är för att det är första gången jag och danne ska på samma fest sen vi gjorde slut. Nog för att han var här på min inflyttningsfest och det gick himla bra och vi har träffats på krogen några gånger + att vi hittar på nått nån gång i veckan typ. När jag tänker efter, varför är jag nervös???

Tokes, det är säkert nått i de här kvinnliga veka hormonerna som gör mig orolig. bajs!

Nåja och hur som helst. Sovplats e fixad, lift dit och hem lika så. Fick dessutom frågan om jag ville stanna till aftonen/kvällen och åka hem med en annan kompis. Det lät lite lockande och då får ju danne och dem med sig flickorna hem också. Och dom var ju tvungna att åka buss dit för att de inte rymdes.

Det här blev ett lågt och innehållslöst inläggg, så vi slänger väl hit en liten visdom. Cogit Ergo Doleo ( det säger ganska mycket om mig)

Näe nu ska jag göra mig vacker :D Pussen på er alla och ha en riktigt trevlig valborgsmässoafton!

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home