insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Så vad har hänt?

Vad har egentligen hänt sen sist jag skrev?

Kort uppdatering av senaste 1½ veckan förljer nedan:
Sol + shopping
Jobb
Magsjuka
Jobb
Umeåresa
Stadsbesök med mamma och syster
OTH med vännerna

och idag så är det underbart väder men nog sitter jag inne med tre böcker framför mig som borde läsas. suck.



Kom på igår att jag vill ha ett badkar. Men tassar och hela kittet.
Vill ha mycket annat också, en lägenhet för hösten skulle vara underbart, kan ju inte ha Holger i ett studentrum och att ta bort honom vägrar jag.






Fick en kjol av mamma i går, helt underbar, grön med blommor och blad på.
La av en annan kjol också, den också helt underbar, två par skor lades också undan, bara ett par ska köpas :D Beslutsångest.




Tisdag, då kommer pengarna, och då tar de också slut...

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home