insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Insanity now...


... arbetet om depression lämnades in alldeles nyss, alldeles för stort dessutom. Men det kan ju inte vara fel. Eller?
Hursom helst, jag ser framemot helgen, även om det kommer bli mycket att göra och sen så måste jag hinna med skolarbeten i mängder också.. bläa!

Ikväll kommer Hanna och Tyson på besök, borde går bra, Hogler har inte varit otrevlig mot någon hund än, så förhoppningsvis inte ikväll heller.

I morse lyssnade jag på "so long jimmy" Där av dagens bild
"listen how the guitar goes, in a song that no one knows.."

Imorgon jobbar jag och på söndag ska jag skriva TEMA jobbet klart samt göra lite småsaker..
Åter till inget jobb alls, för vi är klara!!


Ha en trevlig helg.

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home