insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Yesterdays blues


Fredag var en riktig höjdare, skvaller, sliskig mat och en hyrfilm.

Igår hade jag en helt underbar dag, den klådde det mesta, först var jag och jobbade, inte helt fel faktiskt. Sen så cyklade jag hem, vurpade iofs, så jag har slagit upp knäet. Men det gör inget när jag tänker efter.

Väl hemma gjorde jag allt jag skulle göra, duschade, letade fram partyoutfitten, spacklade mig och donade med håret, sen åt jag en macka och satte mig och väntade på att lillen skulle komma och hämta mig.

Hos Anna vankades det smörgåstårta för att Jessica fyllt år, vi drack och skvallrade om allt och inget. När klockan närmade sig 10:30 gick jag och annelie mot statt för att lilla jag skulle ta mig in, där inne blev vi uppraggade av, ja nått iaf.

Flickorna anlände innom kort och vi dansade drack, pratade och hade enormt kul.
Träffade Lasse, Jessicas mamma, Krister, några av Jessicas bekanta; Freddan, Erik, Höglund, Annika och en massa till.

Efter allt detta partande drog vi till max och åt en hamburgare, blev hämtade av Lillen och åkte hem.

Lycklig och trött.

Idag tvättar jag en tvätt, diskar en disk, skriver en handlingslist, lyssnar på min nybrända skiva, sorterar tvätten sen fredag och drömmer mig bort.

Yesterdays blues is gone. once again.

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home