insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Psykologi för Fia


Klarade psykologiprovet, bara så ni vet, 11,5 poäng över g gränsen, haha :)
Är iaf nöjd eftersom jag inte hade pluggat. Ikväll ska jag återigen sätta mig med univkatalogen, svårt att bestämma mig för vad jag ska söka, eller iaf svårt att hitta det jag vill söka kanske det heter. Till helgen blir det lugnt, högskoleprovet på lördagen, huvva är inte peppad, kommer gå dåligt, logik är inte min grej, men svenska och engelska däremot.

Måste sortera tvätt idag också, allt ligger i en hög på köksbordet fortfarande och det är några dagar sen jag tvättade. Ska ta en prommenad också om det bara slutar snöa, vilket det nog inte kommer göra. Önskar att jag hade något roligt att skriva här, men dethar jag inte idag.


Förrutom, nu för alla som vet vad det gäller, jag är ingen enarmad bandit, och jag gillar att sjunga "fader abraham". testa hur mycket du vet om mig HÄR

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home