insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Please peppa me?!

Är opeppad idag, måste renbädda, städa, diska undan allt äckel i köket och rensa kylskåpet.
Jessica kommer kanske sen dessutom så det är destå viktigare.
Var ute och gick i morse, vilket inte fick mig på bättre tankar.











Det som gnager i mig är att jag är väldigt kluven över vad Daniel känner och tänker.
Han är väldigt glad och mysig mot mig som vanligt, vi rör ju dock inte varandra som vi brukar med. Sen så hade han suttit och pillat på en bild på mig, han skickade den sen till mig och den var otroligt vacker. Önskar att han kunde prata om sina känslor.


Vet inte alls, det enda jag vet det är att jag har en ny karl i mitt liv, Holger min snygging!

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home