insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Insidanut och antianti

Blev Anti, vill inte vara Anti, nu ska jag bli insidan ut igen. Måste duscha först bara.
Läser Virtanens blogg, förlåt alla mina kära bloggande vänner, men den är bra.
Yttepytte vardagssaker som man ler lite lätt åt.
Jag kännde igen mig i hans Mobilbeskrivning av sig själv.
Så, det här är jag, för det här innehåller min mobil :)

59st bilder

3 av dom är MMS vykort
6 är på Holger
1 är på min syster och Holger
1 är på Linda
1 är på mamma
4 är på Daniel
6 är på mig själv
Och 37 är på mina vänner

Undra vad som är viktigast? :P
Jag har 12 filmer i mobilen, dom flesta är fyllefilmer.
Mina SMS är nyrensade, i inkorgen ligger 63 st för tillfället
Och i utkorten 36
Jag har 3 utkast, alla riktigt vidriga hat medelanden
Sen återstår bara ett program - Sudoku
Och några låtar 7st för att vara exakt.

Så vad säger allt detta om mig?
Jag har ingen aning, förrutom att jag är mobilkåt.

Nu ska Colin Hays få döva mina känslor med sin underbara röst.
"It's a beautifull word".
Men jag dricker inte Te.

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home