insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

insidanut gör slut


Byter nu design, eller iaf påbörjar en förändring, samma sak gäller med mig själv, idag är första dagen i mitt nya liv. Vet inte vad det ska innehålla, men allting som hänt före idag, har ingen vikt.

Känner mig stark, känner mig modig, känner att lördagen lärde mig att jag är underbar.
Då saknade jag ingen, kände att jag hade allt, jag var med mina underbara vänner, jag dansade som en galning, jag flirtade och drack drinkar, jag gick hem och la mig och aldrig har det varit så skönt att vara singel. Vilken underbar tid som börjar nu, förstår vad många pratar om, singellivet är riktigt kul.

Nu gör jag slut med mitt gamla liv, blir underbara singel-Sofia, solar solarium och gör ytterligare några blonda slingor. Tack för mitt gamla jag, och hej till mitt nya.

Jag gör slut.

<$BlogItemCommentCount> Comments:

  • At 9:59 em, Anonymous Anonym said…

    Heja Sofia! Läser din blogg och blir så glad nu när jag ser att du börjar må bättre. Kram /Jenny Lu

     

Skicka en kommentar

<< Home