insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Utmaning!

I'm rising to the challenge!
Josse har utmanat mig.
Ned skall skrivas 5 possitiva egenskaper med förklaring...



Glad -
har nästan alltid ett leende på läpparna, och skrattar väldigt lätt.
Ibland kanse det verkar som att jag inte bryr mig, men det gör jag
är mest bara glad.

Ärlig -
säger alltid vad jag tycker och tänker, kanske inte alltid possitivt. Men det är en egenskap jag tycker om hos mig själv.

Intresserad-
jag bryr mig verkligen om det mesta som sker runt om kring, kanske lite för mycket. Men jag vill att mina vänner och min familj ska ha det bra, finns alltid här om någon vill prata.

Mysig-
krama mig nu!

Possitiv-
vill vända det mesta till någonting bra, blir dock frustrerad när det inte går.

5 punkter, duger de?



<$BlogItemCommentCount> Comments:

  • At 8:07 fm, Blogger Josefin said…

    Det duger bra. :) Men du måste skriva vem/vilka DU utmanar med samma utmaning så den inte stannar av... ses på lördag, I'll be there 18.00! :D KRAM

     

Skicka en kommentar

<< Home