insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Underbara människor

Bara så ni vet, ingen speciell ordning, bara underbara människor.

Erika - Tack för besöket, snacket och omtanken.
Josse - Du är underbar, du behöver inte oroa dig, jag vet vad jag sysslar med. Tror jag.
Daniel - Det är så skönt att vi kan vara vänner.
Jessica - Jag älskar dig med.
Anna - Du är så söt, kom gärna förbi oftare, jag har alltid tid för dig.
Mamma - Tack för att du finns.


En bubblare, som jag ej nämner vid namn. Tack tack tack tack för idag.

"Hej Sofia. Hur är det egentligen?"
Alla ni andra som inte nämnts, ni är minst lika underbara, denna lista gäller bara denna veckas hitills hunna händelser och förra veckan.

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home