insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Taco and tears, future and fears

I afton ska vi till farmor för att äta tacos, ska bli riktigt roligt. det var länge sen jag åt det...
Sen i kväll är det SHRA möte på SMS, moder och jag ska dit och leka duktiga, har faktiskt några saker jag måste ta upp, men annars tror jag inte det är så mycket mer än att diskutera årsmötet dom hade för ett bra tag sedan.

I morgon är det skola igen, natten måndag . tisdag ska spenderas hos Anna och Palle, sen blir det väl att höra med Jenny om jag får låna hennes soffa eller nått liknande, jag vet inte.

Hoppas att jag får svar ifrån Skebo i morgon också, är i behov av en bostad nu, pallar inte av att vara upp i folk hela tiden, behöver lite Sofiatid.

Nu kanske jag över driver men det känns osm att jag inte ens har tid till mina egna tankar, vet inte alls, det är som ett stort svart hål innuti mig där all information bara försvinner i mörkret.

Skrämmande

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home