insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Straight up, no turning back

Måste få ordning på allt igen, fotfästet må vara förlorat, kärlek må vara förlorat, men jag finns kvar.
Så här är min rangordning nu:

1. Ta reda på vad jag inte lämnat in i skolan och fokusera all energi på det.
2. Hitta någonstanns att sova tills ny lägenhet är införskaffad
3. Hitta en ny lägenhet
4. Hämta othellot hos Daniel
5. Håll hårt i de vänner jag skaffat mig genom åren, även de gemensamma.
6. Gör en Daniel låda, lägg alla saker som påminner om honom där.
7. Inreda lägenheten med alla de saker som jag aldrig haft framme i någon annan lägenhet.
8. Skaffa en vit soffa och en röd sideboard.
9. Bli vän med Daniel igen, utan att anklaga honom för det som hänt.
10. Få Daniel på rätt spår igen, mitt spår :D

Vet att mycket inte är i rätt ordning nu, men hela min hjärna är i oordning så, ni får ursäkta.
Förövrig så fyller jag snart år, snälla låt den inte hamna i skymundan som 18 års dagen gjorde.
Lyckas alltid hända något när jag ska fylla år :/
Om jag nu får den lägenhet jag sökt sp kommer jag antagligen få flytta in där i månadsskiftet... Hoppas jag....

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home