insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

A start fell, still i feel like i'm in hell

Såg en stjärna fall, önskade min lilla önskan. Vågar inte tro på att det kan bli bättre, samtidigt så kan det inte bli mycket värre heller. Så jag ska väl iaf vara glad för det.


Var på stan och blåste pengar efter skolan idag, köpte en gelsats till naglarna, det blev jätte fint.
En BH i rött med lite strass på. En handväska och lite ätbart.

Sitter och frossar på Maryland kakorna, inte bra det här med att bli dumpad. Jag går upp i vikt, äckligt. Tack och lova har jag gympa i morgon. Måste köra någonslags utpressning på dom sm fixar skolan bassäng, för jg vill börja om att simma... Urgh!


Näe, nu måste jag försöka sova. två veckors dåligt sovande börjar ta ut sin rätt, jag somnade nästan idag igen.

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home