insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Lowrider

Ledsnare flicka än jag får du leta efter, var och hämtade mer saker ur lägenheten ikväll, fattar inte varför han ska vara så underbart söt, lukta så gott och vara så mysig. Ville inte gå, grinade och höll honom så hårt att han nog trodde jag skulle klämma ihjäl honom.

Önskar att jag kunde vara förbannad på honom, önskar att jag kunde lappa till honom och säga att han aldrig får se mig igen, men jag vet att om han kommer en dag och säger att han ångrar sig så kommer jag att kasta mig i hans armar och glömma allt som hänt. Glömma att han faktiskt inte trodde på en framtid tillsammans, pratade om rutin och att han inte kände kärleken.

Mitt hjärta skulle automatiskt bli helt igen och tårarna skulle torka snabbare än i saharas öken.
Älska mig.

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home