insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Working, way to long. What a way to spend some freetime :)

Jobbar hela helgen, igår blev det finpasset 15.00 - 21.30.
Idag får jag sluta en halvtimme tidigare 14.30 - 21.00
Söndag jobbar jag 10.00 -16.30

Måste bara säga att jag nog är en av de få som erkänner att de inte trivs på Ica, alla mina arbetskamrater frågar då och då om jag trivs. Ärligt svarar jag att jag inte alls tycker speciellt mycket om det. Att det inte är ett yrke jag kan tänka mig ha senare i livet.


Det är iofs en mild version av vad jag egentligen tycker. Ica är inte kul, det är kul att träffa människor iofs. Arbetskamraterna är trevliga, men så mycket annat är det inte som får mig att komma tillbaka till nästa pass. Eller jo pengarna är ju det som är själva dragningen.

Förlåt att jag återigen är ärlig. Men ica är inte ett kul ställe att spendera fritiden på, men det är ett jobb, som ger betalt och jag har själv valt det. Men det är ändå inget drömyrke.


Tack och bock
Over and out!

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home