insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Boots and creaps

<- Sexy Baby!




Köpte uuuuuuursnygga stövlar idag. Men tackvare mina vackra och vältränade vader så åkte dom direkt till skomakaren för en töjning (ev. inlägg också)
Dom ska bli dunder snygga till mina nya sexiga kläder :)
You just wait
Måste lägga upp en bild snart, men jag vet inte på vad, ska fortsätta skriva tills jag kommer på vad.
För alla som inte vet än så har jag börjat jobba extra på Ica Maxi här i stan, det är därför jag är både osocial och inte hör av mig så ofta, hata mig inte.



Mycket har hänt på sistone, iaf för mig, men väldigt få saker av detta påverkar världen omkring så jag struntar i dom fullständigt. I morgon är det inlämning av ett riktigt stort arbete på religionen och på måndag ska jag redovisa mitt
TEMA- arbete om vikinga mytologi i jämförelse med Kristendom. Mohahaha, skrattretande.

Dagens bild blev på snutten :)

Over and out!

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home