insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Wikings and Monroe

Sitter här med min svullna såriga hals och väntar på att dagen ska ta slut....
Jenny är sjuk och det är inte alls så roligt att vara här utan henne, känns konstigt att vi knappt kännt varandra i 2 månader men ändå saknar jag henne när hon är borta två dagar.... fast skönt samtidigt

Vill lägga bud på ett par underbara marilyn monroeskor på tradera, dom är rosa och helt helt helt underbara helt enkelt.... :) Fast det var en skitbild sååå frågan är om man vågar, tänk och dom e kassa.....

Annars händer inte så mycket, eller jo det gör det väl.
Har köpt tyg till nya kuddarna som ska inhandlas när jag ska till ikea med Jenny på söndag.

Idag fyller Josse år och i morgon ska jag och gratta henne.... Daniels moder och plastis kommer i morgon också och ska hjälpa oss med köket, kakel och bänkskivor osv... Så jag flyr fältet, oj så snällt :D

Så kom Amelia med din röda mun :) *trallar*
Borde återgå till lektionen, tack för stunden....

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home