insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

USB and Red Nails for me

Försov mig i morse, kändes riktigt hemskt faktiskt. Skämdes dessutom extra mycket när jag insåg att jag glömt gympa-kläderna också, inte roligt alls.

Sitter just nu pch ska försöka skriva klar min religion uppsatts mitt i det KOM:arna ska lära sig använda datorer, inte så lätt att koncentrera sig, men det är det iofs inte överhuvudtaget, har en riktig skit dag, fattar inte vad jag gjort för att förtjäna det....

Målade naglarna lysröda i går men, sen målade jag om dom igen för jag insåg att jag skulle ha en mörkröd tröja idag.... Måste tvätta sen idag, har ju inga sockar kvar nästan.
Nåja, dags att koncentrera sig på skolarbetet, uppsattsen ska ju i i dag och jag har bara lullat mig igenom det hela i en veckas tid....

Over and Out!

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home