insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Boring early morning, filled with memories from last night

Är så trött så trött så trött att du inte kan ana. Läste lite bloggar idag och kom fram till att det nog är dags att jag börjar skriva på riktigt. (kom igen, bli provocerad) Egentligen finns det ingen norm för skrivandet, ord och bokstäver är vad som krävs, sen är det upp till var och en, och att dessutom försöka bli som någon annan. Det är verkligen ingen bra idé.

Den sista blogen jag läste, hette någonting i stil med den "tråkigaste bloggen", började seriöst undra om det var mig det var fel på för jag fann den rätt underhållande, till skillnad från denna blogg hade den faktiskt ett tema, ett tema som inte var "mitt liv" eller "min stickning". Grattis!I afton ska vi hursom helst och hälsa på mina föräldrar, dom får sin nya dator iag och då kallar dom på experten ( sambon). www.indigit.se


Nåja, helgen har varit fullsmockad, fest med Jenny på fredagen, tror jag gjorde bort mig en hel del ( snarare sagt, jag vet att jag gjorde det) Lördag var det lunch hos mormor, rester till middag och födelsedags fest hos Matte och Emma på kvällen. Kring tre knäppte vi även en burgare på donken. Kanske jag borde utmana killen med den tråkigaste bloggen, bort ju iaf komma på en klar 2:a plats då den enda som läser min blogg regelbundet, är jag :P


Over and out!

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home