insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Birthdays and Klick

Köpte som vanligt aftonbladet i dag, veckans enda fast utgift, eller iofs det är väl chokladen som blivit en del av min dagliga diet också, kanske inte en så nyttig varken vana eller utgift.. Men hursom helst, msåte jag välja mellan kaffe och choklad chock så väljer jag den sist nämnda :)

I helgen fyller både Matte och Mormor år, Matte i morgon och Mormor på söndag, men vi ska fira mormor i morgon på dan och sedan Matte på kvällen.... :) Borde engentligen arbeta med min uppsatts, men jag orkar inte riktigt är så trög.

Har varit och simmat med Jenny nu på morgonen trots att jag engentligen inte börjar förrän tjugo över ett.. Känns lite ovärt att spendera så här mycket tid på skolan utan att egentligen inte har något att göra....


Nåja, åter till mitt udnerbara internetberoende liv.

Over and Out!

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home