insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

When sun does not shine but blueberrys wake my sences

God morgon kan jag nog säga, för jag tror att det är en sådan idag.
Vaknade strax före 9 och har sedan dess dolat på lite i lägenheten, kastat lite smink som nog inte borde användas och strumplådan har också fått innehållet minskat. Har nyss ätit värsta frukosten, En kaviar och ägg macka, en halvliter vatten och till efterätt 3 dl blåbär och en persika. Mmmmm :)

Jag är så nöjd med livet just nu, vet inte vad det är med mig. JAg är som värsta berg och dal banan, vissa dagar grinar jag mig genom idag är absolut inte en sån. Det regnar ute men jag ska ändå ner på stan, ska hämta min nya jacka på posten, kila upp på kvinnokliniken och hälsa på Solveig, handla mat med mamma och kanske köpa blonderingsmedel eller hårfärg :)
Vet inte om det god humöret beror på att det är Daniels sista dag på jobbet och att jag förhoppningsvis får träffa honom i helgen. Näe nu ska jag fortsätta lyssna på min bra humör skiva och sen ska jag dammsuga lägenheten och diska innan jag ska iväg.


Ha en underbar dag och glöm inte att även om solen inte syns så innebär det inte att den inte finns :)

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home