insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Plans of Life, closer to heart then desired

Som tidigare sagt verkar jag inte följa med i utvecklingen alls, finns dom som redan nu vid 19 års ålder gjort upp ett helt schema för livet Barn bil och villa är satt på listan innan 25 och redan nu köps det hundar lägenheter och parmiddagar är bara förnamnet på vad som rör sig i deras huvuden.



Inte helt olikt mina vänner tänker iofs jag också på vad jag vill i framtiden, så här följer en inte lika detaljerad men dock lika skrämmande lista på saker jag ska hinna med i mitt liv :)





Hösten 2005 – Våren 2006

Studerar på Medlefors för att få ett fullständigt gymnasiebetyg, söker till Socionom linjen



Sommaren 2006

Införskaffas en större lägenhet då Daniels företag bara växer och växer



Hösten 2006 – 2009/2010

Studerar till Socionom med Pedagogisk inriktning vis Umeå Universitet i Skellefteå. Läser fördjupningsblock det sista 1½ året i Umeå.





Gode gud jag är lika patetiskt som mina vänner nu när jag tänker efter, men när barn villa och bil ska komma in i bilden har jag verkligen ingen aning om….

_______________________________

Gårdagen var föresten en hit, tack Anna.

Kvällen ska nog också bli grym, sprit och vänner. Mmmmm

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home