insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

The old-new blogger

Välkommen till min nya blogg!

Många blir nu förvånade över att hitta mig här, har tidigare haft 2 bloggar. Tyvärr har dom varken varit lästa eller speciellt intressanta....

För nytillkomna kanske jag ska berätta lite om mig själv.

Jag heter Sofia och är ifrån en liten by norr om Skellefteå, just nu bor jag i Skellefteå med min underbara pojkvän i en liten etta på sunnanå. Jag har många olika saker som händer i mitt liv och allt eftersom ni följer denna blogg så kommer nya saker att dyka upp. Jag tänker inte vara tyst om något eller hålla några tankar eller känslor inne så det kan komma saker som upprör eller irriterar dig. Bit ihop eller läs någon annans blogg hädanefter.

Till sist, hjärtligt välkomna till min blogg

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home