insidanut
en blogg av en stor liten flicka i början av livet

 
     

 

 

       
     

 

 

 

Cheezes christ and Ladies night


Ikväll
är det ostkväll hos Anna, det ska bli riktigt trevligt. Köpte en Castello Blue, har smakat den en gång och den var faktiskt riktigt god. Inhandlade även dricka till Veckans andra tjejfest ( Fredag) Har även plockat både jordgubbar och hallon ( vilda och tama ). Sitter nu och väntar på hämtning av mor och far, vi ska fara och hälsa på en bekant som ligger på sjukhuset.

För övrigt så har mina kläder kommit, allt passade och var riktigt snyggt :) Favoriten blev den röda cardiganen med dragkedjor och sidenband :) Mmmmm :) Den är dessutom rynkad vid bysten :D

I morgon kommer Daniel hem men med mitt fullspäckade schema så missar jag hans första kväll hemma och sen på lördag ska vi båda bort. På tal om lördag så är den festen för en vän som ska flytta till Berlin och arbeta, känns som att tiden går lite för fort och att jag inte alls hänger med, det förlovas hit och dit, det köps lägenheter, fås jobb och vissa gifter sig till och med. 2 par har hunnit på dom 8 månaderna som gått under året 2005.

Livet går för fort, ska jag hinna med så måste jag öka takten...

Hujhuj, bye bye!

<$BlogItemCommentCount> Comments:

Skicka en kommentar

<< Home